Bestellen & bezorgen

De bestelling wordt binnen Nederland en België verstuurd met de verzendmaatschappij DHL, PostNL of Bpost.

Wij hebben een verzendtijd van 1 tot 4 werkdagen.

In de meeste gevallen hoef je geen verzendkosten te betalen, maar dit is natuurlijk geheel afhankelijk van je bestelling. Als je een bestelling plaatst met een totaalbedrag van boven de €30,00, betaal je geen verzendkosten. Voor een bestelling met een totaalbedrag onder de €30,00, betaal je €5,95 verzendkosten.

Ja! Als je jouw bestelling thuis of bij een postkantoor laat bezorgen, is het mogelijk om jouw bestelling te traceren middels een Track & Trace code. Deze Track & Trace ontvang je bij iedere bestelling.

Het kan gebeuren dat de verzending van je bestelling vertraging oploopt. De vertraging kan ontstaan in ons magazijn of bij de vervoerder. Om er zeker van te zijn dat je bestelling nog onderweg is kun je het volgende controleren:

- De track en trace code van je bestelling: staat hier dat je bestelling nog niet bezorgd is? Dan is je bestelling nog onderweg.

- Het bezorgadres: heb je het juiste bezorgadres ingevuld? Je kunt dit controleren in de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen.

- Je brievenbus: heb je een briefje van onze vervoerder ontvangen in je brievenbus? Dan is je bestelling mogelijk afgegeven bij de buren of bij een afhaalpunt. Ook kan het zijn dat de vervoerder een nieuwe bezorgpoging gaat doen. Dit staat vaak op de Track & Trace code aangegeven.

Is je bestelling toch niet meer onderweg? Krijg je via de track en trace code te zien dat je bestelling bezorgd is, en heb jij je bestelling nog niet? Of zie je dat je bestelling teruggestuurd wordt naar ons magazijn? Neem dan contact met ons op.

Dat is natuurlijk niet fijn. Werd je product zo bezorgd? Dan is dit waarschijnlijk ontstaan tijdens transport. Transportschade wordt binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen, vergoed. Neem contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar customercare@vdmhomeproducts.com en voeg foto’s toe van de beschadiging. Zo kunnen we samen kijken voor een passend oplossing!

Retourneren

Je kunt binnen 30 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen een retourmelding doen. Het is belangrijk dat je het product in een “zo
oorspronkelijk mogelijke staat” en “onbeschadigd” terug stuurt - maar je mag het product uiteraard thuis bekijken zoals je dit in de winkel ook zou doen.

Dat is natuurlijk niet fijn. Werd je product zo bezorgd? Dan is dit waarschijnlijk ontstaan tijdens transport. Transportschade wordt binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen, vergoed. Neem contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar customercare@vdmhomeproducts.com en voeg foto’s toe van de beschadiging. Zo kunnen we samen kijken voor een passend oplossing!

Je retourverzoek start met een gratis retourmelding. Neem hiervoor contact op met klantenservice. Stuur een e-mail naar customercare@vdmhomeproducts.com óf bel naar +31 (0) 492 700 252. Zodra je retourverzoek is goedgekeurd ontvang je de nodige instructies en het retourlabel via e-mail. Je kunt daarna je retourzending in orde maken.

Je kunt ook op eigen houtje een item retour sturen. Let op, de kosten zijn voor de consument zelf. Dit hoeft niet vooraf gemeld te worden.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel
mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij
mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd

Garantie & reparatie

Alle producten van VDM Home Products zijn ontwikkeld, geproduceerd en getoetst aan een hoge kwaliteitsstandaard. Is er toch iets mis met het product? En is de garantieperiode nog niet verstreken? Dan zorgen wij voor een passend advies, een vervangend onderdeel of een vervangend product. Dit is geheel afhankelijk van het probleem en de situatie.

Is je product kapot? Dan kijken wij wel graag mee naar hoe het product te repareren is. Onze producten zijn ontwikkeld om defecten met een zo klein mogelijk onderdeel op te lossen. Stuur ons per e-mail (customercare@vdmhomeproducts.com) een foto of video van het defect en een beschrijving van het probleem. Zo kunnen wij gemakkelijk beoordelen wat het defect is en of dit op te lossen is met een onderdeel.

Producten

Begrijpelijk! Online bepalen of een product past, is best ingewikkeld. Wist je dat je de afmetingen van onze producten altijd kunt terugvinden op de webshop? Op de productpagina van het desbetreffende product zie je de volledige productomschrijving staan waarin alle informatie zichtbaar is. Zo ook de afmetingen. Bovendien staan ook alle afmetingen in de productomschrijving zelf. Op basis van deze afmetingen kun je waarschijnlijk iets gemakkelijker bepalen of een product past of niet. 

Mocht je toch vragen hebben over het desbetreffende product. Neem gerust contact op met onze klantenservice. 

Als je de juiste maat strijkplankhoes wil weten die je nodig hebt dan moet je jouw strijkplank opmeten. Klik hier om erachter te komen hoe je dit doet.

Een strijkplankovertrek uitkiezen klinkt als een simpele taak, maar kan al snel een lastige uitdaging worden. Om je te helpen bij het uitzoeken hebben we een volledig artikel geschreven met een aantal tips, zodat je snel de juiste strijkplankovertrek of strijkplankhoes kiest die bij jou past! Klik hier om het artikel te lezen. 

Reviews

Alleen klanten die een product gekocht hebben kunnen een review achterlaten. Als je niets gekocht hebt kun je ook geen review plaatsen.

Door middel van een vinkje achter de naam.

Ja, alle reviews worden geplaatst op onze website.

Nee, hier doen wij niet aan.

Dit kan maximaal 24 uur duren na het ontvangen van de review.

Als een review kwetsende of discriminerende spreekkoren bevat die niets met de product of winkel ervaring te maken hebben.

Klachten

Mail je klacht schriftelijk en indien mogelijk met een foto als bewijs naar customercare@vdmhomeproducts.com

U krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

De klacht mag over een product of over onze dienstverlening gaan. We staan open om ons te verbeteren waar nodig.

Graag verwijzen we u dan door naar de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) en het Europees ODR
platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Neem telefonisch contact op via

Stuur een e-mail naar