Heb je een vraag over de status van je bestelling of wil je meer weten over de bezorgopties en kosten? Bekijk snel onze veelgestelde vragen. Hier vind je ongetwijfeld je antwoord!
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Simpel, je kiest de producten uit die je wilt bestellen. Vervolgens reken je ze af, dit doe je door op het winkelwagentje te klikken en op 'Afrekenen' te drukken. Vul je gegevens in en kijk ze een keer goed na om fouten te voorkomen, wanneer alles klopt klik je op 'Volgende stap'. Kies vervolgens de verzendmethode en de manier waarop je wil betalen. Controleer voor de zekerheid altijd nog een keer je gegevens. Wanneer je op 'Bestelling betalen' klikt wordt je doorverwezen naar de betaalpagina. Wanneer de betaling succesvol is afgerond gaan wij de spullen naar je toe sturen. Je krijgt dan ook nog een e-mail waarin staat wat je hebt besteld en een track en trace-code om je pakketje te volgen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Als het bestelproces afgerond is kun je je bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren. Je kunt er natuurlijk altijd voor kiezen om je artikel(en) te retourneren.
Kan ik bestellen bij VDM Home Products zonder account?
Dat is geen probleem. Maar bestellen met een account is wel handig; dan heb je altijd inzicht in je bestelgegevens (inclusief de status van je bestelling), je kunt gemakkelijker een retour aanvragen en je hele bestelgeschiedenis blijft bewaard. Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het plaatsen van een bestelling aanmaken.
Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Normaal gesproken ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling een bevestigingsmail. Heb je binnen 4 uur na het plaatsen van je bestelling nog steeds geen e-mail ontvangen? Dan kan dit verschillende oorzaken hebben:
- De bevestiging is in de map “Spam” of “Ongewenste e-mail” van je e-mailaccount terechtgekomen.
- Je e-mailadres is verkeerd ingevuld. Er is dan niets aan de hand, de bestelling wordt gewoon verwerkt maar je ontvangt hier geen updates van. Je kunt contact opnemen met de klantenservice over de status van de zending.
- Je betaling is niet correct verwerkt. Er is geen betaling gedaan en je bestelling wordt niet verwerkt. Op dat moment kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen.
- Is er denk je iets anders misgegaan? Of twijfel je, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.
Verzenden
Met welke verzendmaatschappij wordt mijn pakket verzonden?
Afhankelijk van het land en de grootte van je pakket verzenden we jouw pakket met PostNL, Bpost & DHL.
Hoelang duurt het voordat mijn pakket bezorgd is?
We hanteren een verzendtijd van 1 tot 4 werkdagen voordat de bestelling bij jou in huis is.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een servicepunt?
Afhankelijk van de verzendmaatschappij is dat mogelijk; als het pakket verzonden is ontvang je hiervan een bevestiging inclusief track & trace-code, tenzij het een brievenbuspakket betreft. Via de link in de e-mail kom je op de website van de pakketdienst terecht. Hier kun je in de meeste gevallen aangeven dat je jouw pakket wilt laten bezorgen bij een servicepunt in de buurt.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer jouw pakketje is aangemeld bij PostNL, Bpost & DHL ontvang je een track-en-trace code waarmee je je pakketje kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Bezorging is gratis voor alle bestellingen boven de €40. Is het totaalbedrag van je bestelling lager dan €40, dan rekenen we €5,95 verzendkosten.
Kan ik een bezorgtijd kiezen?
Nee; wanneer je een product besteld hebt gaat de bezorging van start. Wanneer het product aankomt bij de verzendmaatschappij wordt er een track & trace-code gestuurd met daarin alle informatie over de bezorgtijd.
Hoe kan ik de status van mijn verzending checken?
Nadat we je pakket verzonden hebben ontvang je van ons een e-mail met een track & trace-code. Via de link in de e-mail kom je op de website van de pakketdienst terecht. Hier kun je de exacte status van je verzending bekijken.
Wat gebeurd er als ik niet thuis ben bij de bezorging?
Afhankelijk van de verzendmaatschappij wordt het pakket geleverd bij de buren of bij een afhaalpunt achtergelaten. Kijk via de track en trace-code waar je het dan kan ophalen.
Probleem met bestelling
Er mist een onderdeel van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is! Wil je zo snel mogelijk contact met ons opnemen? Dan zoeken wij uit wat er mis is gegaan en lossen we het voor je op.
Wat als ik een verkeerd of defect product ontvangen heb?
Dat vinden we erg vervelend! We willen het graag goedmaken met je. Neem contact met ons op en we gaan er alles aan doen om te zorgen dat je het juiste product alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.
Wat moet ik doen als ik mijn product niet ontvangen heb?
We vinden het erg jammer dat jouw product nog niet geleverd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Bel of mail met onze klantenservice; dan zoeken we graag voor je uit waar het mis is gegaan. Uiteraard doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je je product alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.