Wasrek ontvangen. Er was een probleem met het rek om het in te klappen. We hebben contact op genomen en het rek omgeruild. Het werkt nu prima. Wij zijn tevreden en het is goed opgelost. Groetjes Wil Hendriks.
Eindelijk weer goede wasknijpers😍😍
Past prima om mijn brede strijkplank alleen de stop vd koordjes is slap en blijft niet vast zitten






