Heb je een vraag over de garantie of wil je weten welke stappen je moet zetten als je een klacht hebt over een product? Bekijk dan snel onze veelgestelde vragen. Hier vind je vast je antwoord!

 

Garantievoorwaarden
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie bieden wij op alle producten in onze webshop een door ons aangeboden extra garantie van standaard 12 maanden. Voor sommige producten is deze termijn voor extra garantie nog langer. Als dit het geval is staat dit vermeld op de productpagina. Zie je niets over een garantietermijn staan? Dan kun je uitgaan van de door ons aangeboden extra garantie van 12 maanden. Deze door ons extra aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

In België geldt een verplichte wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wat valt onder de bedenktijd?
Wanneer je een product bij ons koopt heb je 30 dagen bedenktijd. Je kunt het product binnen deze termijn van 30 dagen retourneren. Wij storten het bedrag terug op je rekening of sturen je een vervangend product. Let op: het is belangrijk dat je het product in de originele staat terugstuurt. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

 

Garantietermijn
Als mijn product binnen de garantietermijn stuk gaat, wat kan ik dan doen?
Allereerst vinden we het enorm vervelend dat jouw product is stukgegaan. Daarom helpen we je graag snel verder. Je kunt direct contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen je vragen om je bestelnummer en de aanschafdatum, dus het is handig dat je deze meteen bij de hand hebt. 

Wat doen jullie met klachten buiten de garantieperiode?
Gaat jouw product buiten de garantieperiode kapot, maar wordt dit veroorzaakt door een defect of ondeugdelijke kwaliteit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen altijd proberen om ook buiten de garantieperiode nog iets voor je te betekenen.

Direct contact met onze klantenservice?
📨  Stuur ons een mail via info@vdmhomeproducts.com
📞 Bel ons op +31(0) 492 700 252
📱 Of stuur een WhatsAppje naar +31 (0) 492 700 252