Heb je een vraag over een betaling of wil je weten op welke manieren je bij ons kunt betalen? In onze veelgestelde vragen staat alle informatie over betalen in onze webshop. Lees ze snel door; je vindt je antwoord vast!

Betalen
Wat is het rekeningnummer van VDM Home Products?
Ons rekeningnummer is: NL45 INGB 0702017310 t.n.v. VDM Home Products B.V.

Heeft VDM Home Products een beveiligde betaalomgeving?
Ja; al onze betalingen lopen via de veilige betaalomgeving van Mollie Payments. Hiermee voldoen we aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen die zijn opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Daarnaast betaal je via Mollie snel én op verschillende manieren. In het antwoord op de volgende vragen lees je hier meer over.

 

Betaalmogelijkheden
Kan ik mijn product(en) achteraf betalen?
Ja; via de betaaloptie Klarna bieden we je de mogelijkheid om je bestelling achteraf te betalen. Hoe dit werkt? Selecteer ‘achteraf betalen met Klarna’ tijdens het bestelproces. Heb je het pakket ontvangen en besluit je het te houden, dan betaal je de rekening die je van Klarna ontvangt.

Let op: Je hebt hiervoor wel een geverifieerd account op Klarna nodig!

Op welke manieren kan ik nog meer betalen?
Naast iDEAL en Klarna (achteraf betalen) kun je bij ons ook betalen via Creditcard (MasterCard, Maestro, American Express en Visa), Bancontact, Apple Pay en Google Pay. Natuurlijk accepteren we ook handmatige overboekingen.

Kan ik met een VVV cadeaukaart betalen?
Momenteel is dit helaas nog niet mogelijk, maar we zijn druk bezig om dit in de nabije toekomst aan te bieden! 

 

Facturen
Kan ik een factuur ontvangen voor mijn administratie?
Jazeker; nadat we de zending verstuurd hebben ontvang je automatisch een factuur van ons.

Ik heb mijn factuur niet ontvangen of de factuur klopt niet. Wat moet ik doen?
Heb je geen factuur gekregen of klopt er iets niet? Neem dan contact met ons op, wij zoeken graag uit wat er mis is gegaan. Eventuele fouten lossen we uiteraard zo snel mogelijk voor je op. 

 

Problemen bij betalen
Wat als mijn betaling niet gelukt is?
Na het afronden en betalen van je bestelling sturen we je altijd een bevestiging per e-mail. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je map met ongewenste e-mail. Ook niet? Dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het bestel- of betaalproces. Probeer je bestelling nogmaals te plaatsen. Lukt het weer niet? Neem dan contact met ons op, we kijken graag even met je mee.
Wordt je creditcard betaling afgewezen? Helaas kunnen wij je hier niet bij helpen. We adviseren je om contact op te nemen met je creditcardmaatschappij. 

Ik heb per ongeluk dubbel betaald. Wat moet ik doen?
Geen zorgen; neem contact met ons op en wij storten het teveel betaalde bedrag zo snel mogelijk terug op je rekening.

 

Terugbetalingen
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Als je je bestelling herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van de manier waarop je betaald hebt.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
We betalen altijd terug via dezelfde betaalmethode die jij gekozen hebt. Heb je met een VVV cadeaukaart betaald? Dan ontvang je geen terugbetaling in geld, maar geven we je een couponcode ter waarde van de terugbetaling. 

Hoe kan het dat ik geen terugbetaling ontvangen heb?
Heb je 5 werkdagen na de ontvangstbevestiging van je retour nog geen terugbetaling van ons ontvangen? Dat vinden we erg vervelend. Neem contact met ons op; we zoeken graag uit wat er aan de hand is. We zullen er alles aan doen om de terugbetaling alsnog zo snel mogelijk in orde te maken.